«Роль закладу освіти у формуванні стійкості та психологічної готовності дітей до викликів сьогодення»
Сучасні реалії вимагають від освітніх закладів не лише якісного навчального процесу, а й комплексного підходу до виховання емоційно зрілих і стійких дітей, здатних долати труднощі та адаптуватися до змін. Саме цій актуальній темі було присвячено педагогічну раду з виховної роботи в Часовоярському опорному ЗЗСО №17 «Роль закладу освіти у формуванні стійкості та психологічної готовності дітей до викликів сьогодення», що відбулася у нашому закладі освіти 26.03.2025 року.
Основною метою заходу було обговорення ролі педагогів у формуванні психологічної стійкості учнів, розробка стратегії підтримки дітей у складних умовах та впровадження ефективних методик для розвитку їхньої адаптивності.
Учасники педради обговорили ефективні методи роботи, зокрема: використання арт-терапії, казкотерапії та вправ на розвиток емоційного інтелекту; проведення годин психологічного розвантаження в навчальному процесі; активне залучення дітей до волонтерських та соціальних проєктів; співпрацю з батьками та проведення просвітницьких заходів щодо підтримки психоемоційного стану дітей.
За підсумками засідання було розроблено план заходів із впровадження програм психологічної підтримки учнів та визначено ключові аспекти роботи педагогічного колективу у цьому напрямку. Всі учасники погодилися, що формування психологічної стійкості дітей є одним із найважливіших завдань сучасного закладу освіти.
Завдяки тісній співпраці педагогів, практичного психолога, батьків та самих дітей можливо створити комфортне освітнє середовище, що сприятиме розвитку гармонійних, впевнених у собі особистостей, готових до викликів сьогодення.
Матеріали педагогічної ради доступні для ознайомлення на платформі Radlet, що забезпечує безпечний доступ до всіх напрацювань та ресурсів заходу.