A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Часовоярської міської ради

«Роль закладу освіти у формуванні стійкості та психологічної готовності дітей до викликів сьогодення»

Дата: 26.03.2025 16:21
Кількість переглядів: 2

Сучасні реалії вимагають від освітніх закладів не лише якісного навчального процесу, а й комплексного підходу до виховання емоційно зрілих і стійких дітей, здатних долати труднощі та адаптуватися до змін. Саме цій актуальній темі було присвячено педагогічну раду з виховної роботи в Часовоярському опорному ЗЗСО №17 «Роль закладу освіти у формуванні стійкості та психологічної готовності дітей до викликів сьогодення», що відбулася у нашому закладі освіти 26.03.2025 року.

Основною метою заходу було обговорення ролі педагогів у формуванні психологічної стійкості учнів, розробка стратегії підтримки дітей у складних умовах та впровадження ефективних методик для розвитку їхньої адаптивності.

Учасники педради обговорили ефективні методи роботи, зокрема: використання арт-терапії, казкотерапії та вправ на розвиток емоційного інтелекту; проведення годин психологічного розвантаження в навчальному процесі; активне залучення дітей до волонтерських та соціальних проєктів; співпрацю з батьками та проведення просвітницьких заходів щодо підтримки психоемоційного стану дітей.

За підсумками засідання було розроблено план заходів із впровадження програм психологічної підтримки учнів та визначено ключові аспекти роботи педагогічного колективу у цьому напрямку. Всі учасники погодилися, що формування психологічної стійкості дітей є одним із найважливіших завдань сучасного закладу освіти.

Завдяки тісній співпраці педагогів, практичного психолога, батьків та самих дітей можливо створити комфортне освітнє середовище, що сприятиме розвитку гармонійних, впевнених у собі особистостей, готових до викликів сьогодення.

Матеріали педагогічної ради доступні для ознайомлення на платформі Radlet, що забезпечує безпечний доступ до всіх напрацювань та ресурсів заходу.

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора