A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Часовоярської міської ради

Інклюзивне навчання

Інклюзивне навчання — навчання учнів (вихованців) із особливими потребами шляхом залучення їх до загального освітнього середовища за місцем їхнього проживання. Інклюзивне навчання розглядається як альтернатива інтернатній системі (коли дітей з особливими потребами утримують та навчають окремо від інших дітей) та навчанню вдома.

 

Функції інклюзивної освіти:

      1. Правова:

- забезпечення права дітей з ООП на здобуття освіти в умовах звичайних закладів освіти за місцем проживання дитини

- попередження і боротьба з виключенням в освіті

- виявлення й усунення чинників, що перешкоджають реалізації права дитини з ООП на освіту на умовах рівності і доступності.

      2. Соціалізації:

- засвоєння дітьми з ООП широкого кола цінностей, соціальних ролей і очікувань, на основі яких складається повсякденне життя людей,а також цінностей, що пропагуються закладом освіти

- формування людської особистості на основі засвоєння дітьми з ООП знань, навичок, цінностей культурної спадщини, накопичених соціумом

- включення дітей з ООП у соціокультурний простір класу, школи, громади, держави.

       3. Виховна:

- формування позитивного і толерантного ставлення суспільства до осіб з ООП як до рівних, створення соціокультурного середовища

- формування у дітей з ООП почуття поваги і власної  гідності, усвідомлення, що вони  є повноцінними членами суспільства.

       4. Освітня:

- засвоєння дітьми  з ООП системи знань, умінь і навичок, необхідних для розвитку потенціалу та подальшої успішної інтеграції у суспільство.

       5. Економічна:

- підготовка осіб з ООП до трудової діяльності, розвиток і використання їхнього потенціалу на ринку праці

- зменшення кількості громадян, що перебувають на соціальному забезпеченні у держави.

Вхід для адміністратора